Marian
de Jong

Finance

Sinds april 2008 vervul ik met enthousiasme mijn rol op de financiële afdeling van Yellowstone International. Ons team is inmiddels uitgegroeid tot vier gedreven professionals, waaronder Lisette, Maja en Jolanda. Samen dragen we de verantwoordelijkheid voor alle financiële zaken van onze dochterondernemingen, Yellowstone Managed Services en Yellowstone Contract Management.
Onze taken omvatten een breed scala aan financiële activiteiten, waaronder het nauwkeurig verwerken van urenstaten, het beheren van debiteuren- en crediteurenadministratie, het verzorgen van salaris- en crediteurenbetalingen, en nog veel meer.

Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor de administratie van onze zelfstandige medewerkers.

Ik ben beschikbaar op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag.

Lisette
van der Steen

Finance

Yellowstone International is snel gegroeid, en begin 2019 ben ik daarom het financiële team komen verstreken. Samen met 3 collega’s zorgen we voor een correcte afhandeling van de financiële taken, o.a. facturatie, registratie en het verwerken van timesheets.
Tevens doe ik de controle van de pensioenaangifte, draag ik zorg voor de afwikkeling van de accountantscontroles, begeleid ik de audit’s voor certificeringen en verzorg ik het ziekteverzuim.

Ik ben beschikbaar op maandag, dinsdag en donderdag en op woensdag en vrijdag tot 12:00 uur.

Maja
Rovers

Finance

Vanaf September 2021 ben ik werkzaam bij Yellowstone Contract Management ter ondersteuning van de financiële afdeling.
Hier ondersteun ik mijn collega’s Marian, Lisette en Jolanda in de afhandeling van diverse financiële taken waaronder de urenverwerking en de facturatie.

Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor de registratie en afhandeling van de marge-contracten met diverse partijen

Ik ben beschikbaar op Dinsdag, Woensdag, Donderdag en vrijdag

Jolanda
van Genugten

Finance

Sinds Oktober 2022 ben ik werkzaam op de Financiele afdeling van Yellowstone International.
Samen met mijn 3 andere collega’s Marian, Lisette en Maja verzorgen wij de correcte afhandeling van de financiële taken zoals het verwerken van de time-sheets en de facturatie.
Ook draag ik mijn steentje bij aan de administratie rond het ziekteverzuim. Iedere dag is weer een uitdaging in een gemoedelijke sfeervolle omgeving.

Ik ben beschikbaar op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag.